Розклад занять

Дорогі мамусі, запрошуємо вас підготуватись до народження ДИВА.

Загалом, зараз є 8 занять, по неділях. Нова група набирається 1 раз в 2 місяці. Тернопіль, лише живі зустрічі.
Маємо чудових гостей на заняттях та подарунки. Найкращі відгуки та 17 річний досвід роботи.
Повний комплексний теоретичний підхід. Тематика занять 17-річного проекту ШКОЛА ЩАСЛИВОГО МАТЕРИНСТВА СВ. АННИ охоплює найкращі та найважливіші теми. 

Навчання в Школі материнства продовжується згідно дотримань усіх правил безпеки. Ми піклуємося про здоров'я майбутніх матерів та їх діток.

ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ: відсилайте повідомлення у VIBER - 0679998452

Що станеться, якщо дитину били в дитинстві?

79У США провели масштабне дослідження того, хто і за яких обставин б'є дітей.

Що станеться, якщо дитину били в дитинстві?
Як не можна карати дитину?

Психологія ляпанця
Слово «дисципліна» походить від слова disciplinare, що означає вчити, викладати. Тим не менше, більшість американських батьків вважають, що це поняття також передбачає застосування тілесних покарань або прочуханки: "Бити-засмучує мене більше, аніж тебе"
Тілесне покарання визначається як «застосування фізичної сили з метою дати дитині досвід болю, з метою виправити або взяти під контроль поведінку дитини».
Деякі батьки вважають за краще використовувати фізичні покарання як дисциплінарне стягнення з таких міркувань:
"Коли я був дитиною, мене били, і я виріс нормальним!"
"Краще я їм покажу, аніж потім їх поб'є поліція!"

Але чи так це? Які наслідки тілесних покарань на дитину? Ми провели дослідження, щоб з'ясувати, чи дійсно побиття більше ранить вас, аніж їх.

Громадська думка в 2012 році
По всій країні, в кожному штаті батьки зберігають за собою юридичне право бити своїх дітей, якщо насильство залишається «в розумних межах», - «розумні межі» визначаються в суді в кожному окремому випадку.

Статистика показує, хто згоден з тим, що дітям іноді потрібна « добра прочуханка»:
Батьки: 72%
Батьки: 78%
Матері: 66%

По деяким країнам: 
Азіати / населення Тихоокеанських островів: 
Чоловіки: 47%
Жінки: 12%

Іспаномовне населення: 74%
Чоловіки: 72%
Жінки: 76%

Американські індіанці / аборигени Аляски: 75%
Чоловіки: 86%
Жінки: 64%

Особи, які не отримали середньої освіти: 78%
Чоловіки: 76%
Жінки: 80%
Особи з середньою освітою: 75%
Чоловіки: 83%
Жінки: 66
Особи з університетською освітою: 67%
Чоловіки: 70%
Жінки: 63%

Особи з нехристиянськими віросповіданнями: 66%
Християни: 78%
Республіканці: 80%
Особи з незалежними політичними переконаннями: 69%
Демократи: 65%
Жителі американського Півдня: 78%
Жителі Середнього Заходу в США: 72%
Жителі американського Заходу: 64%
Жителі американського Північного-сходу: 63%
Якщо спиратися на цю статистику, стає не дивно, що 15% дітей зазнають тілесних покарань в перші роки їх життя.

Школа
Застосування тілесних покарань в школі дозволено законодавчо в 19 штатах США: Алабама - Арізона - Арканзас - Колорадо - Флорида - Джорджія - Айдахо - Індіана - Канзас - Кентуккі - Луїзіана - Міссісіпі - Міссурі - Північна Кароліна - Оклахома - Південна Кароліна - Теннессі - Техас - Вайомінг.

У 2009-10 навчальному році в 11.6% безкоштовних середніх шкіл дозволялося легко бити дітей в якості заходи дисциплінарного впливу, і в 8.1% шкіл подібний вплив, дійсно, застосовувався.

У 145 країнах (60.3% світового населення) існують деякі заборони на фізичні покарання:
У 42 країнах (10% світового населення) забороняється бити дітей вдома, в школі і в місцях ув'язнення: Албанія - Аргентина - Австрія - Болівія - Бразилія - Болгарія - Капе Верде - Республіка Конго - Коста-Ріка - Хорватія - Кюрасао - Кіпр - Данія - Фінляндія - Німеччина - Греція - Гондурас - Угорщина - Ісландія - Ізраїль - Кенія - Латвія - Ліхтенштейн - Люксембург - Македонія - Мальта - Молдова - Нідерланди - Нова Зеландія - Норвегія - Польща - Португалія - Румунія - Південний Судан - Іспанія - Швеція - Туніс - Туркменістан - Україна - Уругвай - Венесуела

У 52 країнах (34% світового населення) забороняється бити дітей тільки в школах і в місцях ув'язнення: Андорра - Вірменія - Азербайджан - Білорусь - Бельгія - Боснія і Герцеговина - Камбоджа - Камерун - Канада - Китай - Куба - Чеська Республіка - Домініканська Республіка - Ель Сальвадор - Естонія - Ефіопія - Фіджі - Габон - Грузія - Гвінея-Біссау - Гаїті - Гонконг - Ірландія - Італія - Йорданія - Кувейт - Киргизстан - Лаос - Литва - Макао - Малаві - Монако - Чорногорія - Намібія - Нікарагуа - Ф ліппіни - Росія - Сан-Марино - Сербія - Словаччина - Словенія - Південна Африка - Швейцарія - Тайвань - Таїланд - Туреччина - Великобританія - Узбекистан - В'єтнам - Замбія

У 2 країнах (10% миррової населення) забороняється бити дітей тільки в школах: Афганістан - Алжир - Бахрейн - Бангладеш - Беліз - Бурунді - Чад - Колумбія - Демократична Республіка Конго - Джібуті - Еквадор - Гвінея - Іран - Японія - Кірібаті - Лівія - Мавританські острови - Мікронезія - Монголія - Оман - Перу - Самоа - Сан-Томе і Прінсіпі- Тонга - Об'єднані Арабські Емірати - Вануату - Ємен

У 24 країнах (6% світового населення) забороняється бити дітей тільки в місцях позбавлення волі: Бутан - Буркіна Фасо - Чилі - Кот Д'Івуар - Єгипет - Франція - Ямайка - Казахстан - Північна Корея - Південна Корея - Ліван - Ліберія - Марокко - Мозамбік - Панама - Парагвай - Сенегал - Сейшели - Сінт-Мартен - Соломонові Острови - Сурінам - Свазіленд - Східний Тимор - Уганда

У 53 країнах (39.6% світового населення) не забороняється бити дітей законодавчо: Ангола - - Аруба - Австралія - Багами - Барбадос - Бенін - Ботсвана - Бруней - Коморські острови - Домініка - Еритрея - Гамбія - Гана - Гренада - Гватемала - Гайана - Індія - Індонезія - Ірак - Лесото - Мадагаскар - Малайзія - Мальдіви - Мавританія - Мексика - М'янма - Науру - Непал - Нігер - Нігерія - Пакистан - Палау - Палестинські території - Папуа Нова Гвінея - Катар - Руанда - Сент-Кітс і Невіс - Сент-Люсія - Сент-Вінсент і Гренадіни - Саудівська Аравія - Сьєрра Леоне - Сінгапур - Сомалі - Шрі Ланка - Судан - Сирія - Таджикистан - Танзанія - Тринідад і Тобаго - Тувалу - США - Зімбабве

У 2 країнах (2% світового населення) невідомо, які існують закони про тілесні покарання: Центрально-Африканська Республіка - Екваторіальна Гвінея

Думка фахівців
Комісія ООН з прав дітей вважає, що фізичне покарання, що заподіює біль в будь-якого ступеня і незручність (навіть легку), - це перевищення повноважень щодо дітей. Комісія стверджує, що усунення фізичного покарання дітей - це «ключова стратегія, яка призводить до зменшення і запобігання будь-якої форми насильства в суспільстві».

Американська педіатрична академія рекомендує не застосовувати фізичні покарання, оскільки потенційний ризик переважує потенційні переваги.

Мета-аналіз 88 наукових досліджень, які проводилися протягом 62 років, показав, що 94% дослідників впевнені: тілесні покарання призводять до небажаних наслідків, таких як:

збільшення дитячої агресії
збільшення антисоціальної і злочинної поведінки дітей
погіршення якості відносин між дітьми і батьками
погіршення психічного стану у дітей
збільшення ризику стати жертвою фізичного насильства
збільшення агресивності дорослих
збільшення антисоціальної і злочинної поведінки дорослих
погіршення психічного стану у дорослих
збільшення ризику образити власну дитину або чоловіка

Тілесні покарання пов'язують лише з одним доброзичливим моментом в поведінці:
збільшенням прикладів негайної слухняності

Вплив тілесних покарань на дитину
Діти, яких б'ють менше, ніж два рази на місяць, у віці 3 років, з 17% ймовірністю будуть агресивні в віці 5 років.
Діти, яких б'ють у віці 3 років частіше, ніж два рази на місяць, у віці п'яти років будуть агресивні з 49% ймовірністю.

Діти, яких б'ють, набувають більше злочинних нахилів.
Злочинне поведінка передбачає агресію і порушення правил. 
Співвідношення злочинних нахилів в поведінці дитини у віці 9 років; ті, кого били, і ті, кого не били: [23% різниці в залежності від того, били чи ні]
Мозок дітей, яких б'ють, виробляє менше сірої речовини.

Діти, яких били, як мінімум, 12 разів на рік протягом трьох років, в дорослому віці мають менше сірої речовини, ніж діти, яких били мінімально або не били взагалі.

Під словом «бити» мається на увазі бити якимось предметом, з нагоди, в дисциплінарних цілях, і з урахуванням, що це не виходило за рамки, не привело до тілесних ушкоджень, не було зроблено зі злістю.

Скорочення сірої речовини у дорослих молодих людей, яких били в дитинстві:
Права медійна лобова звивина: 19.1%
Здатність відрізняти себе від інших об'єктів.
Здатність розпізнавати власні якості і переваги.
Здатність розуміти точку зору іншої людини (і основна здатність вирішувати конфлікти)
Здатність оцінювати і передбачати поведінку інших.
Ліва медійна лобова звивина: 14.5%
Здатність приділяти увагу і згадувати
Фронтальна права частина поясної звивини: 16.9%
Здатність відслідковувати власні вчинки і співвідносити їх з намірами.

Ці ділянки пов'язані з:
залежностями
суїцидальних поведінкою
депресією
ПТСР
діссоціатівними розладами
Ці ділянки є частиною серединної префронтальної карти, що грає ключову роль в соціальному пізнанні, а також ж у функціональній структурі.

Навіть в рівні освіти діти, яких били, показали на 10 пунктів менше в тестах IQ. На 75% це пояснюється тим, що їх били.

Іншими словами, перестаньте бити дітей, і вони отримають на 7.5 балів вище в тестах IQ.

Застосування тілесних покарань впливає на затримки в розвитку або затримки в розвитку (і, отже, погану поведінку) викликають тілесні покарання? Осіб, яких опитували в рамках цього досліджень, били в віці до 4 років - поки ці ділянки головного мозку ще формуються.

У дорослих, яких в дитинстві били, частіше виникають психологічні розлади і залежність від алкоголю або наркотиків.
Коли ми говоримо про тих, кого били, мається на увазі: штовхали, хапали, пхали, шльопали або злегка били, але мова не йде про серйозне фізичне насильство (бити так, щоб залишалися сліди, синці або тілесні ушкодження), ображали сексуально, емоційно , нехтували фізично або емоційно, або допускали насильство з боку партнера.

Відсоток психіатричних розладів, пов'язаних з биттям:

Зловживання алкоголем або алкогольна залежність: 3.4%
Зловживання наркотиками або наркотична залежність: 3.0%
Розлади настрою: 2.8%
Глибока депресія: 2.4%
дистимия:
Манія: 5.2%
гіпоманія:
Тривожні розлади: 2.1%
паніка:
Соціофобія:
Специфічна фобія:
Загальна тривожність:
ПТСР:
Зміни особистості, група А: 4.2%
параноїдальні:
шизоїдні:
Шизотипові: 7.2%
Зміни особистості, група B: 4.8%
Антисоціальні: 5.5%
Нарцисичні: 4.7%
Зміни особистості, група С:
уникнення:
Нав'язливі стани

Ця статистика може здатися незначною, але якщо врахувати, що 46% американців страждають різними формами психіатричних розладів протягом життя, відсутність фізичних покарань може запобігти стражданням у значної частини населення. Якщо серйозних фізичних покарань в дитинстві немає, то переважання психіатричних розладів може бути зменшено в діапазоні від 2% до 7%.

При населенні США в 316.1 мільйонів чоловік, 145,360,000 американців страждає від психіатричних розладів. У будь-якому випадку від 2,907,200 до 10,175,200 людей можна врятувати, якщо їх не бити.

Дорослі, яких били в дитинстві, мають більше проблем зі здоров'ям
Якщо дитину били, більше ймовірності, що у дорослої людини розвинеться наступна проблема з фізичним здоров'ям:

Будь-який стан фізичного нездоров'я: 30%
Підвищений тиск
гепатит
діабет
Серцево-судинні захворювання: 28%
гастрит
Артрит: 25%
Ожиріння: 20%

Дорослі, яких били, частіше практикують побутове насильство і мають різні порушення
Якщо тілесні покарання не спрацьовують, батьки, які на них покладалися, зазвичай підсилюють подібні покарання, а не переглядають стратегію.

У Канаді 75% фізичного насильства, яке відчувають діти, пов'язане з тілесними покараннями.

У США діти, які зазнали фізичного насильства, визнають, що 66% цього насильства почалося, коли вони відчували на собі тілесні покарання.

У порівняння з дітьми, яких не били, діти, яких били:

У 7 разів частіше можуть піддатися жорстокому насильству (ударам куркулів, стусанів або ударам за допомогою будь-якого предмета)
В 2.3 рази частіше потребують медичного обслуговування через пошкодження, що виникають в результаті фізичного насильства
Дослідження показують, що це дає дітям зрозуміти, що «агресія нормальна, допустима і ефективна», що призводить до того, що насильство між людьми стає прийнятним на ширшому рівні.

Люди, яких карали із застосуванням фізичної сили в дитинстві,частіше бувають залучені в ситуації із застосуванням фізичної чи вербальної агресії у відношенні з подружжям: 6% приписується тілесних покарань в дитинстві
більше контролюють своїх чоловіків: 6% приписується тілесних покарань в дитинстві
менш здатні зрозуміти погляди своїх чоловіків: 10% приписується тілесних покарань в дитинстві

Вивчення особистих відносин між студентами в 33 університетах 17 країн показує зв'язок в.44 бала між тим, що людину били в дитинстві, і що він ображає свого друга / подругу в університеті:
В умовах, де 10% студентів били, 21% студентів б'є своїх партнерів
В умовах, де 80% студентів били, 34% студентів б'є своїх партнерів

Альтернативи тілесних покарань
85% батьків висловлюють злість середнього або високого ступеня, коли б'є своїх дітей.
54% матерів кажуть, що в половині випадків вони були не праві, коли вдарили дитину.
85% батьків кажуть, що вони вважали за краще б не бити дітей, якби у них була альтернатива, яка, на їхню думку, спрацьовувала б.
______________________________________________________--
Здорова система навчання і виховання готує дітей досягти в житті:
компетентності
самовладання
саморегулювання
турботи про інших
Ефективна дисциплінарна система повинна містити в собі три ключові елементи. Кожен з цих елементів повинен адекватно функціонувати, щоб дисципліна була ефективною:

1) Розвивати позитивні, підтримують і люблячі відносини між батьками і дитиною:
Підтримувати позитивний емоційний тон в будинку.
Приділяти увагу дитині, щоб закріпити позитивну модель поведінки / не приділяти увагу, щоб зменшити кількість випадків з негативною моделлю поведінки.
Бути послідовним у щоденних справах, щоб зменшити опір і зробити негативний досвід менш травмуючим.
Бути послідовним, реагуючи на аналогічні приклади поведінки дитини.
Бути гнучким, слухаючи, розмовляючи, залучаючи дитину до прийняття рішень. Подібна методика пов'язана з довгостроковим впливом на моральну оцінку подій і дій.

2) Використовувати стратегію заохочень, щоб збільшити приклади бажаної поведінки:
Регулярно приділяти позитивну увагу або «спеціальний час».
Уважно слухати дитину і допомагати йому / їй вчитися використовувати слова для вираження почуттів.
Давати дитині можливість робити вибір і усвідомлювати наслідки цього вибору.
Заохочувати бажану поведінку частими похвалами і ігнорувати дрібні проступки.
Бути хорошим прикладом правильного передбачуваної поведінки, шанобливого спілкування і розумного вирішення конфліктів.

3) Чітко пояснюйте, що таке погане поводження, і які його наслідки.
Демонструйте негайні і сильні наслідки поганої поведінки, коли вона виникає в перший раз.
Демонструйте відповідні наслідки кожного разу, коли виникає приклад поганої поведінки.
Пояснюйте і поправляйте спокійно і з симпатією.
Пояснюйте наслідки. Це допомагає дітям навчитися вести себе правильно.
Використовуйте вербальні зауваження рідко, і завжди направляйте їх на погану поведінку, а не на характер дитини.

The Psychology of Spanking

Переклад Олени Гаспарян