foto

Розклад занять

20.09, середа, о 1230 - Післяпологова депресія (психотерапевт)

21.09, четвер, о 1715 - Ускладнення після пологів (акушер гінеколог). Про лекцію додатково уточнувати в середу.

Школі материнства - 13 років!

13 rokiv shkoli materynstvaОТОЖ, нам виповнилось 13 років!

Скільки багато всього зроблено. Скільки лекцій, семінарів, святкувань, зустрічей, виставок проведено, а ще скільки багато ще попереду. Нововведень та цікавинок...вам і не снилось.
Я щаслива, що мала у свій час цю ідею, і маю досі нагоду, за допомоги інших чудових людей Іванни, Люди, Лілі, Наталіі, та інших, дякую ВАМ, творити цей мій улюблений проект і також спілкуватись на сайті із форумом. Радію що є в нас такі чудові поціловані Богом мамусі і іх турботливі чоловіки. Радію, що є добрі люди, які підтримують цей задум. ЩАСТЯ ВАМ! Дякую за відгуки під цим постом! Приходьте до нас на навчання! www.mamusi.org.ua

ХТО хоче долучитись ідеями чи пропозицями - теж ДУЖЕ чекаємо!

Марія Хомів

Навіщо курси для вагітних?

Summer-Sun-Pregnant-Belly171 400x0ccВагітність - не хвороба, а природний стан жінки. Так само, як пологи - природний процес. Якщо це так, то навіщо курси для вагітних? Навіщо готуватися до того, що закладене самою природою?

Безперечно вагітність - природний процес. Це особливий і приємний стан для кожної жінки. Навіть, якщо є скарги, дискомфорт чи ускладнення. Відчуття того, що в тобі зростає нове життя - неймовірне! Але поряд з цими приємними моментами, росте і зростає відчуття страху. Організм змінюється, перебудовується і поводиться не так, як раніше. Чому? Навіщо? Що є нормою, а коли потрібно хвилюватися? Щоб зрозуміти, жінка починає шукати інформацію: інтернет-статті, розповіді знайомих мамів, дослідження. Сучасний світ переповнений інформацією, її дуже багато, вона дуже різна, а гарантії в її достовірності не має. А ще ціла низка індивідуальних особливостей, які є в кожної вагітної. Суміш цих факторів приводять жінок, які свідомо готуються до зустрічі з малюком, на курси для вагітних.

Вальдорфська педагогіка

valfdorska pedagogikaВальдорфська педагогіка виникла як частина духовної науки — антропософії, створеної Рудольфом Штейнером (1861-1925) і народилася в 1919 році, коли в містечку Вальдорф (Німеччина) почала працювати перша школа. Так з'явилося і найбільш поширене найменування педагогіки — за місцем народження; інша поширена назва — педагогіка Штейнера.

Вальдорфська педагогіка містить ряд принципів:

• всі діти мають право на виховання і навчання; 

• кожна дитина є особистістю; 

• виховання і навчання будуються відповідно до віку й індивідуальних особливостей дітей; 

• виховання дошкільнят спирається на приклад і наслідування, навчання в молодшій школі — на авторитет вчителя, навчання в старшій школі виробляє внутрішню самостійність; 

• виховання і навчання створюють здорову тілесну та душевну основу для розвитку особистості протягом усього життя.